Berätta för mig...

Kunde inte somna därför sitter jag här och funderar...
I morgon får mormor storfrämmande, det känns spännande att få en liten kille på besök.
Jag längtar!

Tänkte fråga Dig som läser min blogg om Du har haft upplevelser av det mer mystiska inslaget?
Har Du sett Ufo?
Har Du upplevt före döden upplevelse?
Har Du sett eller varit med om något i Din närhet som kan kallas övernaturligt?

Som DU förstår har jag själv upplevt en del så det skulle vara trevligt om Du ville berätta... ..
Jag är " idel öra "!!!!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! På din dotters blogg har jag sett en helt underbar ljuslykta i form av en prinsesskrona. Hon har skrivit att hon fått den i present av dig och jag undrar därför vart du har köpt denna fina ljuslykta? Vad är det för märke på den?!



Tack på förhand!

KRAM Evelina

2008-11-20 @ 08:39:09
Postat av: liveteftersextio

Ja, Du Evelina, det var så länge sedan jag köpte den, så jag kommer inte ihåg var jag köpte den. Jag skall hålla utkik i butikerna! Kram till Dig!

2008-11-20 @ 09:31:29
Postat av: Chissra

jag har varit synsk sedan jag var liten. jag har bott i spökhus och upplevt det mesta. Jag är dessutom väldigt intresserad av ämnet om "övernaturligt". Delar gärna med mig av mina erfarenheter. Det kan vara lite långt och skriva i kommentaren. Maila mig gärna.

Ha en bra kväll

2008-12-04 @ 19:33:08
URL: http://chissrsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0