Stulen tvätt!

Ja, så blev det en dag med värk!
Det börjar alltid med att jag vaknar så oerhört trött, sedan kommer den dova huvudvärken som övergår i nackmigrän. Jag har varit så aktiv i helgen och det kommer alltid som  ett  bakslag. Jättetrist att vilja men inte kunna!!!
De som inte har samma problem med nacken kan inte förstå vilket handikapp detta är.
Whiplash skador är en dold och svår sjukdom! Min yngsta dotter har ett helvete, jag tycker så synd om henne!!!!!!!!!

I  fredags när jag tvättade   blev jag bestulen på mina tröjor som hängde i torkskåpet i tvättstugan!
Hur kan någon göra så? Stjäla någons kläder? Jag undrar hela tiden vem det kan vara. Vi bor i ett mindre hus, så grannarna är kända. Det är endast de som har nyckel dit. Det känns väldigt olustigt!!
Jag kommer alltid att undra vem det kan vara......
Hur skall jag våga hänga min tvätt i torkskåpet igen?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men gud så hemskt? Hæng alltid hemma i lægenheten!

Puss och krya på dig! Min nacke blir ofta bættre av cappuccino men Mamma nu ær det dags att du kør kiropraktor + akupunktur en stund. Testa!!!

2008-11-05 @ 10:00:15
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: liveteftersextio

Tack för din omtanke Gumman!

2008-11-05 @ 10:03:26
Postat av: Anna

Oj va konstigt! Kan du inte sätta upp en lapp i trappan om detta? Vem vet, det kan ha hänt någon mer och då måste ju något göras!

2008-11-06 @ 20:40:26
URL: http://sagtogjort.blogspot.com/
Postat av: liveteftersextio

Jag har satt upp en lapp i tvättstugan, men DItt förslag var bra. Tack!

2008-11-06 @ 22:08:13
Postat av: liveteftersextio

Jag har satt upp en lapp i tvättstugan, men Ditt tips var bra, Tack!

2008-11-06 @ 22:13:46
Postat av: liveteftersextio

Jag har satt upp en lapp i tvättstugan, Ditt tips var jättebra, Tack!

2008-11-06 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0