Innerlighet!

Gokväll!

Jag har sett Dr.Phil i kväll. Det handlade om otrohet. Om att förneka sin otrohet. Tänk så många tragedier det orsakar!
Om man läser vissa frågespalter så sägs det att det kan vara bra med otrohet för att få "igång" ett äktenskap som blivit slentrian.
Har Du någon åsikt om detta?


Jag anser att INNERLIGHET är lösningen.

Om den finns, så tror jag inte att någon kan tränga sig emellan.
Att vara innerlig kräver att man är sann mot sig själv, det är vår strävan i livet anser jag.
Men lättare sagt än gjort.
Det krävs engagemang inåt för att finna det.
I dag är det så mycket möjligheter för det ytliga i tillvaron. Det bländar oss hela tiden!
Så mycket som vi vill ha!

Helst vill jag ha närhet, kärlek och hälsa för alla mina kära i familjen!
Goda energier!

Nu är denna dagen slut och jag kan lägga mig på kudden och känna tacksamhet över att livet är gott mot mig!
Tack för idag!
Ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0