Äntligen

Aldrig trodde jag att jag skulle stå här på stranden! Men så blev det, tack och lov!
Ett förändringsarbete är en låång process som kan ta flera år att gå igenom.
För mig blev det ett måste annars hade jag gått under.
Det hände mig väldigt mycket under några svåra år.
Förluster i livet.
Att ändra min inriktning i livet efter allt elände blev en överlevnadsstrategi.
På min 60 årsdag önskade mina underbara vänner att jag skulle börja att leva och njuta!!
Lite förvånad tog jag emot alla deras goda råd.
Lite fundersam var jag över varför samtliga hade uppfattningen om att jag måste börja med det.
I dag förstår jag dem!!
Jag överlevde utan att ta tag i livet!
Nu har jag ändrat allt i mitt liv!
Jag mår fantastiskt i mitt nya liv.
Jag lever!!



Kommentarer
Postat av: Mia

Det är aldrig för sent för förändring!! Det är det som är så härligt med livet..man får en ny chans varje dag!! :D vad härligt att du njuter av livet nu!

2008-09-08 @ 21:36:52
Postat av: Anki

Det är bra med vänner som säger vad dom tycker och just att påminnas att börja leva,ibland glömmer man bort det helt enkelt.Du skriver toppenbra tycker jag.Visst kom jag ihåg när våra flickor var tärnor och sjöng på bröllopet.Tittar då och då på denna film och blir så glad över flickorna.

Som sagt det finns filmer på din dotter som "teaterapa".Kram

2008-09-10 @ 13:49:27
URL: http://familjenolsson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Tack för dina fina ord! Jag tror att du har en hel del att lära oss andra. Jag älskar att ta del av levnadsöden även om jag inte får fullt grepp om ditt och vad som gjorde att det blev en förändring. Kanske vi alla kan förändra oss för att få ett bättre liv.

2008-09-12 @ 16:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0