Fundering på fredag

Oj, oj, så många kommentarer. Så glad jag blir! Men jag vet inte hur jag skall svara....
Skall fråga min dotter när hon slutat sitt arbete!
Så är det att inte ha vuxit upp i cyberrymden...det är barnen som får slita med mig ang. den världen.
Jag är sååå tacksam att jag har dem. Vad vore jag annars?
En trög egoistisk gammal kärring som inte har inblick i den " nya världen " ?
Det är intte lätt att hänga med, förändringar kostar alltid på.
 
Jag undrar vad som skall komma senare i framtiden. Vad skall nutidens småbarn lära sina föräldrar?

Jag såg ett inslag idag om en träningsmaskin på TV och blev så inspirerad av den att jag ringde in och köpte den!
Har länge tänkt att jag måste röra på mig men värken i fötter och knän har hindrat mig.
Denna naskin verkan helt suberb för att förhindra belastningsskador.
So what, nu skall jag träna hemma framför Dr Phil!!!!
Hade jag tänkt, hm...
Undrar hur min älskade kommer att reagera på detta.
Han är en träningsfanatiker, har gjort en s.k. svensk klassiker!!

I dag skall jag laga lasagne till oss och några seglingskompisar, vi skall äta tillsammans i klubbhuset i kväll för i morgon blir det sista seglingen i år.
Vi seglar till Köpenhamn hela gänget!

Solen skiner och jag skall nu ut i parken för att njuta dagen.

Se in i din väns ögon så ser du livets storhet!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så fint du skriver Mamma!

Då du svarar på kommentarer så skriver du själv en kommentar där du läst kommentarerna. Som då du skriver inne hos mig fast inne i din egen blogg. Förstår du? BRA att du ska träna!

Puss lägg i färska champinjoner i lasagnen.

2008-09-05 @ 11:53:09
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: Sebastian Berg

Var det Orbitrek du investerade i?

2008-09-05 @ 14:37:37
URL: http://sebastianberg.wordpress.com
Postat av: pangis

Som dottern din skriver..bara att själv lägga in en kommentar så har du svarsmöjlighet. Önskar dig en fin helg!

2008-09-05 @ 15:38:48
URL: http://www.pangbruden.blogspot,.com
Postat av: liveteftersextio

Tack min älskade unge!

Sebastian: Ja det var Orbitek. Har Du synpunkter så säg till!

Pangis:Detsammma till Dig!

2008-09-05 @ 17:00:50
Postat av: Emma

Du skrivet så fint, önskar att jag också kudne göra det. Men träning ger ju färdighet så jag ska öva mig!

2008-09-05 @ 17:47:59
URL: http://tantis.blogg.se/
Postat av: Sebastian Berg

Människor har en sjuklig övertro till tvins produkter. Vibratone, Abtronic osv.Det finns inga genvägar till en god hälsa. Orbitrek är däremot väldigt bra. Skonsam mot leder, skelett. Bygger muskler och bränner överskottsfett. Lycka till. :)

2008-09-05 @ 18:13:31
URL: http://sebastianberg.wordpress.com
Postat av: liveteftersextio

Sebastian; Jag har tittat lite på Din blogg...så seriös trots din ålder! Du imponerar på mig. Gillar Ditt engagemang!

2008-09-05 @ 21:53:16
Postat av: Sebastian Berg

Tack! Kul att du tycker det. :) Frågan är bara hur många som verkligen tar det till sig.

2008-09-06 @ 15:04:42
URL: http://sebastianberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0