Nu skall det tränas!

Det har tagit lite tid att landa efter begravningen, min man och jag har varit rätt hängiga p.g.a. detta.
 
Nu ser han på fotboll och monterar ihop min träningsmaskin som jag köpte.
Visst känns det bra när våra män fixar?

Jag har bestämt att nu blir det soppor till middag hädanefter. Lunch äts ju ute.
Vi som de flesta tycker att det går lättare att lägga på sig de extra kilona nuförtiden. Därför soppa!
Få se hur länge det funkar.
Det blir potatis och purjolökssoppa i morgon.
Så skall här tränas utan att leder belastas.
Med hälsporre, hallusvalgus och förslitningar är det inte så kul när det gör ont.
Jag har köpt en spikmatta också efter ett tips från en som satt bredvid mig på tåget upp till Sundsvall.
Han lät mig prova under resans gång och mina kalla fötter blev jättevarma.

Rätt som det är så längtar jag så otroligt mycket efter mina barnbarn. Efter deras skratt, rörelser, bus och samtal.
Mitt äldsta barnbarn har blir snart 15 år. Är i målbrottet men ändå min goa....ja ni förstår. Hoppas att vi alltid har kvar våra stunder när jag får massera hans fötter!

Nu är det sovdags och jag hoppas att mitt kamerabatteri snart hittas så jag kan sätta in lite färska bilder.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Komiskt att jag pratade om kantarellsoppa igår =) Kom ihåg att soppor kan vara dumt då de ej mættar så mkt utan tex brød.... det behøvs också grædde i många før att de ska vara goda. Kør på mkt lax i ugn, stekt kyckling + sallader istællet Mamma!

Puss

2008-10-01 @ 11:59:48
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: liveteftersextio

vilken klok dotter du är!

2008-10-01 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0