Utkast: Nu har ...

Nu har jag varit förkyld sedan i söndags. Det tar alltid såå lång tid innan jag får orken tillbaka. Har sista åren ätir penicillin vid varje förkylning. Jag laddade upp med avsvällande och näsdroppar direkt för jag har lätt för att få bihåleinflammation.
Men har fortfarande kvar huvudet i en säck!

Nog om detta!

Hörde i radio o. Tv om att plasten i nappflaskor är skadlig om man sätter in dem i micron när vällingen lagas.
Tänk, det har jag haft  " på känn ".! Intuitionen fungerar... det gäller att lyssna inåt. 

Jag hörde också att Alvedon  som ges till små barn under ett år, kan ge eksem , diabetes och astma vid 5-6 års ålder, om det används ofta under barnets första år.

Min fundering blir således följande.
Min dotter som är gravid måste p.g.a. smärta äta Alvedon. Jag undrar om det går över till fostret och möjliggör t.ex sjukdom.
Har någon hört eller läst om detta så var snäll och svara mig! 

Kommentarer
Postat av: karin

jag var tvungen att äta pennicilin ta värktabletter under nästan hela min graviditet,jag hade bihåleinflamation,urinvägsinektion,svår migrän,halsbränna...allt smått o gottt,var livrädd att bebis skulle ta skada,men allt gick fint,min son är i dag nio år,det är ingen fara att ta alvedon när man behöver det,önskar dig en fin dag.

2008-09-22 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0