Nu far vi till snön!

God morgon i solen!
I dag skall det packas för i morgon reser vi till Sundsvall och barn och barnbarn. Men vi skall ta en sväng till Helsingfors först. Jag har nämligen vunnit en resa dit. Så det blir en båttur först och sightseening i Helsingfors.
Jag gläder mig så mycket över att få krama om alla de mina. Det är ständig saknad inom mig.
Min äldsta dotters häst fick ett föl häromdagen. Gissa om hon var lycklig!! För inte så länge sedan köpte hon en hundvalp.Detta är en otrolig lycka för henne!
Ibland funderar jag på om en hund skulle vara något för mig också, men jag tror inte det riktigt...?
Jag haltar fortfarande omkring med bandage om min svällda och ömma fot, det skall bli roligt när jag kan gå ordentligt och kan ha på mig fina skor.
Vi åker från vår och värme till snö och kyla. Helst skulle min man vilja vara hemma och fixa med båten, men,men så är det.
Få se om jag kan skriva något från SUndsvall..
Ha det nu så gott i Påsk och pussas!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

heeej Lena! Va harligt att ni ALLA kan vara tillsammans nu i pask. Onskar verkligen att jag kunde vara hemma i Sverige nu under varen for det ar verkligen den BASTA arstiden. Jag saknar er!

Mitt nya jobb ar verkligen ngt... ar saaa himla glad. Nu ar det bara till att prestera :)

Massa kramar och pussar fran oss har borta

2009-04-04 @ 14:55:12
URL: http://charlottemarten.blogg.se/
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej du underbara.

Jag är 35år och har en dotter på 7år och en underbar man som är 55år han är 20år äldere än mig men kärleken är som den är åldern spelar ingen roll.

Vill bara säga att jag älskar att läsa din blogg lova att du inte slutar att skriva love it.Hopppas att du och din familj får en underbar påsk.

Många BAMSE kramar Madelene.

2009-04-05 @ 22:27:25
Postat av: Tove

Ja här ska det pussas i påsk =) Ha en trevlig resa & ha det så mysigt med alla barn & barn barn. Blev så glad när ja läste för er att jag fällde en tår :) kram kram

2009-04-08 @ 11:13:18
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: liveteftersextio

Oj jag blir riktigt rörd av så fina ord! Tackar allra ödmjukast. Bock och nig.

Till Dig Charlotte vill jag bara säga att Du kommer alltid att lyckas!Hälsa De Dina B:n. KRAM

2009-04-16 @ 09:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0