Underbara vår!!

Så skönt att komma hem till Skåne och alla blommor! Träden lyser ljusgrönt och jag känner mig så lycklig.
Jag har nämligen min dotterdotter Alice 7 år med mig hit till Malmö.
Vi har idag vandrat i Kungsparken och hon har sprungit till alla blommor och ropat Ahh.. ohhh....
Ja, i SUndsvall är marken snöbelagd med flera decimeter ännu. Snödrivorna efter vägrenen är höga och smutsiga ..

Idag har Alice och jag också handlat inne på Designtorget och Lilla Hökeriet. Gissa om hon beundrade alla dess små djur som fanns på Lilla Hökeriet.
Vi har köpt med oss en fjäril som skall sättas i blomlådorna, den flyger av solenergin och ser väldigt naturlig ut. Alice har fått bestämma det mesta.
I kväll skall hon följa med mig på Paulinernas modevisning på Lindri.
Det är så härligt att ha henne här hos oss. Just nu leker hon på skolgården.
I påskas var det också en stor glädje för mig att ha alla mina tre barn och sex barnbarn tillsammans. Det sker inte så ofta.
Den lyckan kan nog bara den känna som alltid saknar de sina. En mäktig känsla att se dem alla tillsammans.
Jag är som sagt en lycklig kvinna som snart skall fylla 65.
Tack alla mina barn för att ni för livet vidare!!

Njut av våren nu och sätt näsan mot solen....!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Jag har den som dagens utvalda på min egen blogg idag!



Ska bli kul att ses i Göteborg i juli.



Kram

Annica

2009-04-17 @ 08:57:55
URL: http://minstorafamilj.wordpress.com
Postat av: liveteftersextio

Så kul Annica! Ha det bra i dag! Kram

2009-04-17 @ 09:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0