i Sundsvall just nu.

Här passar jag på att sitta en stund vid datorn mellan tre småttingars rop på mera " fjärilsblomssaft ". Det är Manne som menar fläderblomssaft.

När mitt barnbarn Isak var liten kallade han samma saft för "fladdermussaft ".

I dag har jag och Alice, Manne och Hannes badat hela dagen. Vi har hälsat på hos pojkarnas mormor och morfar.
Där fanns fler små kusiner att leka med.
En underbar härligt solig och skön dag .
Pojkarna har simmat med puffar och badring. 
Alice simmar jättebra både på mage och rygg.

När vi kom hem åt de alla tre och sedan har de lekt här hemma så jag har kunnat läsa min bok om Barack Obama!

Nu är det dags för kvällsfika och sedan natti, natti!
Jag njuter i fulla drag av mina barnbarn, tänk vad jag har fått!

Deras föräldrar seglar tillsammans i kväll. Premiärsegling! De kommer hem i morgon någon gång...

Tror ni att de små somnar eller blir fniss i kväll tro?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0