Sol!

Soliga morgon.
Jag har skypat med Oslo i dag.
 Så lycklig jag är som får se mina barnbarn och prata direkt med bild.
 Ella hon rullar och nästan kryper, för fram till sin storebrors leksaker det skall hon till varje pris.
Elian han är såå go´´det riktigt syns på honom så glad han blir när vi syns i bild. Han visade mig sin otroligt fina  värja eller var det svärd. Jag vet inte så noga. Han fäktades med sin mamma och nös om vartannat.
Underbart att kunna säga "prosit" till honom när han nös. 
Jag är så lycklig över att Skype finns!
Det har hänt mycket i cyberrymden efter det att mina föräldrar gått bort. Hur mycket kan vi utveckla här på jorden tro? 
Hoppas bara att all kommunikation som vi har mellan fyra öron och ögon  inte försvinner. Kroppsspråket är ju så viktigt för att kunna förstå varandra.
Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0