Draft: Dec. 15, 2009

Så sitter jag i min lägenhet i Sundsvall. I natt satt jag uppe länge och tittade på gamla foton.Oj så det känns att se alla som inte längre finns.
JAg har ätit lutfisk hos min kusin Maja i dag. Otroligt gott! Jag hade köpt med mig riktig svagdricka. Mums!
SEdan har jag njutit av snön. Det blir så ljust och julelikt. Passar bra inför julen. Men jag tycker inte om att den ligger kvar hela våren här uppe.
Julklapparna är nu inköpta till samtliga här hemma.. trodde jag..tills jag upptäckte att jag glömt födelsedagspresenten till mitt barnbarn som fyller år på nyårsafton.
Jag har fyra födelsedagar i december plus min svärson. Två fyller på julafton.
Här uppe blir det ljust senare på morgonen och mörkt tidigare på kvällen har jag märkt. Dagarna blir ju så korta!
Det är ett lugnare tempo här uppe. Det är mindre folk på stan och på vägarna. Alla går lugnare och det är tystare.
En ny upptäckt för mig!
Jag har fått så mycket pussar och kramar av mina småingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0