GOD JUL 2009!

Så är allt klappat och klart!!
Nu är det färdigt att njuta av julens värme, för visst är det väl värme och kärlek i den röda färgen?

I kväll såg vi konserten för de hemlösa. Vilken fantastisk känsla som spred sig ända in i hjärteroten.
Paul Holkneckt,skaparen av Odd Molly berättade om sin tid som hemlös. Hans berättelse grep starkt. Så känslofyllt och ärligt! Hans resa borde någon göra en film om...!

Vi har alla upplevt någon form av svårigheter, finns det någon som går genom livet utan att drabbas?

Vi delar alla resmål, vår destination vet vi, men vägen dit ser olika ut för oss alla.

Kan vi se när någon behöver oss? Kan vi sätta oss ner och ta in och dela smärtan? Kan vi se eller går vi gärna raskt förbi?

Ja, hur vi än gör så kommer det en stund för oss alla, tror jag, när vi behöver någon att dela våra upplevelser med...både glädje och sorg.

Jag hoppas att du som känner dig ensam får möta en medmänniska som ser dig, för jag tror att i det mötet kan livet vända!

Till dig som läser min blogg vill jag önska EN FRIDEFULL JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!

I morgon fyller min yngsta 26 år, GRATTIS LILLGUMMAN!


Kommentarer
Postat av: Åsa

God Jul o Gott nytt år!! önskar jag er.

2009-12-24 @ 05:50:23
Postat av: liveteftersextio.blogg.se

TACK DET SAMMA ÅSA!VI FÅR HOPPAS PÅ ETT GOTT 2010.KRAM!!

2009-12-24 @ 09:39:50
Postat av: ewezi

God jul :D

2009-12-24 @ 09:50:33
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Grethe

God jul

Följer Josefins blogg varje dag hon är en fantastisk mamma

Kram på er alla

2009-12-24 @ 13:53:06
Postat av: Josefine

Snart är vi hos er! Nu ska vi i säng, jag och E har suttit uppe lite extra och bara varit. SKÖNT! Allt var jättefint hos Grethe och Elian var så himla duktig, vi försöker köra tidigt på lördag

2009-12-25 @ 00:41:00
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

Puss & KRAM!

2009-12-25 @ 00:41:21
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: liveteftersextio

Tusen Tack!

2009-12-25 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0