Kärleksförklaring till Jonas Gardell.

Jag älskar  Dig Jonas Gardell, vilken generös människa Du är!

Du ger av Dig själv helt naket och ärligt! 

Din kärlek till Din älskade mamma är som poesi.

Dina sorger som Du burit inom Dig vänder Du till kärlek. Men jag tror att Du bär på ett lidande just därför.
Ett kärlekens lidande.
Det är svårt att vara människa med så mycket känslor inom sig som Du har. Du är värd att bli älskad av oss människor!

Din mamma lovade att Gud alltid skulle älska DIg, sa du.

Nu  när vi alla lär känna Dig så nära som vi får göra via TV:n så lovar jag Dig Jonas.
DU ÄR ÄLSKAD AV MÅNGA SOM TIDIGARE INTE FÖRSTOD VEM DU VAR!

För mig är Du en Kristusbärare. Det har Du varit länge, men jag blir så glad av att se hur Dina kompisar på slottet blir så starkt berörda av Dig.
Det är mångas  hjärtan Du har nått  och berört Jonas!
Tack för det!

Jag vill gärna berätta att min kollega i Sundsvall var barnflicka hos Jonas Gardell när han var en liten kille.
Hon gick fram och presenterade sig för honom efter en av hans föreställningar i Sundsvall.
Om jag minns rätt så blev han väldigt glatt överraskad.

Och Du Jonas, jag hoppas verkligen att änglarna hämtar hem Din älskade mamma.
Min pappa led av samma sjukdom.
Med kärlek till Dig!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Åh nu har jag läst igenom alla dina inlägg i bloggen, det blev bara så..fast i fel ordning, kunde inte sluta läsa! tack för en bra blogg, man mår bra av den. kram

2009-01-12 @ 22:06:05
Postat av: Emmi

Åh nu har jag läst igenom alla dina inlägg i bloggen, det blev bara så..fast i fel ordning, kunde inte sluta läsa! tack för en bra blogg, man mår bra av den. kram

2009-01-12 @ 22:08:08
Postat av: liveteftersextio

Emmi, jag blir jätteglad!

Kram

2009-01-12 @ 22:14:35
Postat av: Anonym

Emmi, så glad jag blir!

Kram

2009-01-13 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0