Vid min ålder...

Egentligen är det bara födsel som snurrar i mitt huvud just nu! Jag tänker och tänker på min yngsta dotter som är så fantastisk!! Vi i familjen finns inte nära  henne nu.... och det känns...f ör en mamma och mormor.

Min man och jag var på bio och såg Benjamin Buttons otroliga liv. Jag säger bara, gå och se den!

Vid vår ålder känns det som en otrolig lyx att kunna gå på bio utan planering. Eftersom vi  nu bor  så centralt, är det bara att gå när vi har lust. Det känns härligt att vara så fri.

Att laga mat  hemma eller att äta ute är också det som är lyx i vår vardag.Ingen större planering. Vi gör som vi känner.
I bland strosar vi på stan bara och insuper atmosfären, det är också lyx.

Nu kom min man efter att ha sett kvällens handbollsmatch på TV. Jag hörde hur han skrek och var arg...ja, en sån sportfantast han är ...kanske flera av er har män som sitter framför TV - apparaterna och skriker ?

Jag ser hellre Doktor PHIL. Är vi flera som gör det tro?

Tack för min familj som jag älskar över allt på jorden!

Kommentarer
Postat av: Kicki med 4

Håller verkligen med att man skall gå och se den filmen. Den är så bra och har helt klart en poäng. Ha en bra helg.

2009-01-31 @ 15:23:21
URL: http://kampelycke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0