Vår?

Nu har jag kommit hem efter en underbar promenad i Parken.
Solen sken, snödropparna lyste i mängder och viden blommade. Gässen gick och betade på gräsmattan vid vattnet eller simmade omkring.
Jag ångrar så att jag inte hade med mig kameran!!
Det känns verkligen att våren är på väg.

Jag trivs jättebra här i Malmö, jag har nära till allting, tycker jag.
Att åka över till Köpenhamn tar bara 30 min. Vips ,så är man där. I bland har det hänt att vi åkt in på en middag hos goda vänner för att sen åka hem på kvällen.
Jag gillar denna möjlighet.

Det finns så mycket att upptäcka ,det gäller att vara nyfiken på livet!
Nu för tiden blir det mycket resor mellan Oslo och Sundsvall härifrån. Jag tycker inte att det är så långt att åka längre, det tyckte jag innan jag flyttade ner. Då var det ett stort steg att åka till Skåne.

Det är härligt att kunna anpassa sig, det är ett sätt vara med i tiden.
Datan är en enorm uppfinning som gör det mycket lättare att hålla kontakten.
Jag stortrivs med livet!

Kommentarer
Postat av: Nicki

Ja nog låter det som du absolut måste ta kameran med dig nästa gång! Våren är verkligen underbar. Du har en skön inställning till livet, det är som ordspråket: Njut av livet, det går inte i repris! Kramiz Nicki

2009-01-29 @ 17:37:30
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Mamma du måste börja fota mer, en blogg med bilder är ju SÅ kul så kan jag få se mer av det du ser! Jag vill ha min bebis NUUU =)

Kanske du ska komma snart? Elian grät ju efter er förut.. PUSS!

2009-01-29 @ 18:42:44
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Emelie

Hej hej,



Ville bara säga hej och gratulera till att du har en så fin familj. Har läst Josefines blogg i snart ett år och är sååå kär i den. =)

Verkar vara en så fin tjej med helt rätt inställning. Tycker det känns väldigt kul att läsa din blogg också då även jag är bosatt i Malmö.

Aja, önskar dig en trevlig kväll.



Kram kram Emelie

2009-01-29 @ 19:38:03
Postat av: liveteftersextio

Oj, oj, oj så glad ni gör mig! Tack för goa kommentarer! Josefine är verkligen go´, det är Tinna och Martin också! Jag älskar mina barn och barnbarn mer än jag kan beskriva med ord. De lever i mig...Jag skall alltid ta med mig kameran, men det svåra är att lägga in bilderna och snabbt få ut dem på bloggen.

2009-01-29 @ 22:30:51
Postat av: Nicki

Ja ni verkar ha en varm och härlig relation. Familjen är så viktig, skulle absolut inte vilja vara utan min underbara familj. =)) Du får be Josefine om lite tips med bilderna, hon är så fantastiskt snabb på att lägga ut bilder. Kramz Nicki

2009-01-30 @ 11:28:01
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: liveteftersextio

Du har så rätt Nicki!Josefine är snabb!

2009-01-30 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0