Den som inte kan vad han vill måste vilja det han kan.

Yes, så är det!!! Jag kunde ju få in bilderna till sist.
Utan hjälp dessutom.
Det behövdes bara lugn och ro för att koncentrationen skulle infinna sig.

Nu är det semesterdags, vi skall ut och segla.

Upp mot Göteborg för att träffa Josefines familj.
Hon, Ella och jag skall på Mammablogggalan. Jag skall vara barnvakt till Ella.
Elian och pappa skall sova i båten med Ingemar. Hoppas att Elian tycker att det skall bli kul.
Han pratar ofta om båten, så han minns kanske seglingen förra sommaren.

Därefter seglar vi ner till Ven för att träffa  alla mina barn och barnbarn.
Vi skall vara tillsammans tre härliga dagar på Ven. Hoppas vädret är härligt!

Jag önskar er alla en glad och vilsam sommar!

Kanske blir det bilder från Mammabloggalan den 4- 5 juli.?
Kram till dess!

Kommentarer
Postat av: Linnéa från Malmö

Såg att det va din födelsedag när jag läste din dotters blogg. GRATTIS GRATTIS hoppas ni får en fin dag ute med båten :-)

2009-06-24 @ 11:14:54
Postat av: Charlotte

GRATTIS pa 65 ars dagen. Onskar vi kunde traffas och mysa nu nar jag ar hemma men det far bli nasta gang :)

SAKNAR DIG

puss puss

C

2009-06-24 @ 12:42:20
URL: http://charlottemarten.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis från mej med! :)

Läste om dej i sydsvenskan. Du fick mej att inse att min utmattning som jag är sjukskriven för egentligen kommer från en eller egentligen 2 sorger. Jag har 2 barn och bägge har samma cp-skada. Har försökt köra på som vanligt i flera år men nu fixar jag det inte längre...

Så utan att du egentligen gjorde något så fick du i alla fall mej att inse detta så TACK!

2009-06-24 @ 12:44:44
Postat av: Kristin

Grattis på födelsedagen! :)

Hoppas solen strålar på er och dagen blir lyckad!

Kram!

2009-06-24 @ 13:46:38
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis på födelsedagen Lena! Läste artikeln i Sydsvenskan, du verkar så härlig! Kramar, Matilda

2009-06-24 @ 17:19:38
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: laila

Dubbelt Grattis till dig och Grattis till er båda för bröllopet. Är bekant med Ingemar genom gemensamma bekanta. Jag är själv 61 år och gifte mig den 13 juni i år. Tycker som du att det känns bra att man vågat ta nya steg ut i livet.

Kram till er båda

laila (mårtensson) numera dahl

p.s ta hand om varandra d.s

2009-06-25 @ 13:17:19
Postat av: Anonym

hej, grattis i efterskott =P verkar somdu precis fyyllt år:P



sen ett tips är att lägga alla bilder i samma inlägg nästa gång :) bara att göra samma sak, fast du tar i samma inlägg :)

2009-06-30 @ 15:54:09
Postat av: Mira

Var såm trevligt att träffa dig och din dotter samt dotterdotter på galan.

De unga töserna har verkligen någon att brås på.



Lever på peptalket från Josefine att det inte alls är försent för mig att bli mor trots min ålder.



Tusen tack för att ni är de ni är.



2009-07-15 @ 19:00:59
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: liveteftersextio

TACK FÖR ALLA GRATTIS JAG FÅTT! HÄRLIGA KOMMETARER SOM JAG SKALL FÖLJA. KRAM TILL ER ALLA1

2009-07-19 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0