Vänskap!

Vad är en vänskap? Kan den förklaras?

Den bara finns där!

Att ha en vän som lyssnar, stöttar, förstår och hjälper mig att reda ut oroliga tankar är en stor gåva.

Hon har funnits för mig i många, många år!


Det är en rikedom att möta en godhjärtad människa, för det är hon.

För många år sedan möttes vi, det var hon som kände att hon gärna ville lära känna mig.

Vilken tur jag hade.

Hos henne har jag ofta funnit på råd.

Hos henne har jag ofta funnit kraft för att orka vidare.

Tack universum för att hon finns! Jag unnar henne allt gott i världen.

Hon bär ett stort ljus inom sig. Den goda energin hon har, är gudomlig.

Jag känner stor tacksamhet att hon vill vara min vän.

Tack!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Hejsan!



Jag är en trogen läsare som undrar lite om ditt ditt tidigare liv.

Hur var ditt liv när barnen växte upp?

Vad jobbade du med?

Är de jämngamla och har samma pappa?

Vad avled din exmake av?

2009-06-04 @ 21:15:00
Postat av: liveteftersextio

Hej Majsan.Jag har berättat en hel del om mitt liv tidigare i bloggen.Jag kommer att berätta mer succesivt. Jag har arbetat som speciallärare.

De två äldsta barnen är det endast 1,5 år emellan. Sladden kom när de äldsta var 16 och 17 år.

2009-06-04 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0