Sol?

I dag på morgonen planterade jag om blommorna i köket!!!Jippi!
Jag har länge väntat på inspiration och nu kan jag stå en längre stund på foten utan att djupandas. Så mycket skönare det känns när jag äntligen kan åstadkomma något positivt här hemma.

Annars längtar jag så otroligt mycket efter mina älskade barnbarn.!!! Jag ser på filmerna jag tagit under åren, och tårarna rinner utefter mina kinder. Att man kan sakna så mycket!!!
Men snart får jag träffa allesammans, närmare bestämt till påsk! Alla barn med barn!!
Det skall bli ljuvligt. Jag får så mycket kärlek inom mig av dessa små underbara ungar!! Oh, vad jag älskar dem!

I går var min fantastiske man uppe med tuppen.
 Han städade hela lägenheten vattnade blommor och putsade fönstren samt bytte köksgardiner!!! Det är väl otroligt! Jag bad inte om hjälp, han ser allting själv.

En liten fråga:
Solen, var är du? Pratade nyss med min dotter i Oslo, där sken solen i dag igen!!

Våra goda vänner kommer hem på onsdag, efter att ha tillbringat över 2 månader i Thailand. Där har det varit väldigt soligt och varmt. De fick fly till en ö, där det fläktade lite.
Här hemma är häcken ljusgrön och det är fält av krokusar bl.a. penseerna är utplanterade runt om i staden. Men vi har ingen sol ännu..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Skickar sol till dig Mamma! PUSS vi ses snaaart :)

2009-03-23 @ 11:14:07
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: ♥UNG MAMMA♥ ♥UNG MAMMA♥

vad roligt med mammagala. alla borde vara bjudna =)



www.gotteochvi.com

2009-03-24 @ 13:47:02
URL: http://www.gotteochvi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0