Hos Elian och Ella!

     ÄNTLIGEN .... är jag hos  Elian och Ella!
Första dagen  sprang vi hela dagen på stan med resväska och allt. Phu!
Josefine som är min yngsta dotter och mamma till Elian och Ella  har ALLTID haft bråttom...!
När hon var liten fick hon som uppgift att springa runt huset på tid. Detta för att jag skulle få en liten stund att göra annat. Hon sprang gladeligt varv efter varv...takterna sitter fortarande i !

 I går var en härligt utedag i solen. Elian lekte och lekte.Härligt för mig att se att han blivit så stor. Han pratar så sött sin norska.
Lila Ella pratar hon också med mig, social som hon är. Vi pratar och gosar nästan hela tiden. Småbenen sprattlar och armarna viftar för fullt !

På morgnarna kommer Elian in och lägger sig hos mig ocg gosar. Jag har nattat honom om kvällarna, en ynnest för en mormor att få läsa godnattbön och sjunga godnattsånger!

Nu vill Ella till mormor!





Kommentarer
Postat av: Tove

Hoppas ni får ett fint dop! Ha det så trevlig i grannlandet=) Nu har jag länkat till din blogg i min =) stor kram!!

2009-05-23 @ 17:11:33
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag är så nyfiken på dina barnbarn kan du inte lägg upp nån bild på dom och skriva lite om dom =) men bara om du vill dock



Älskar din blogg // Åsa 62år

2009-05-23 @ 19:37:57
Postat av: Anna

Wow, har du fått in bilder nu :)

Yiiihooo!

Kanske Josefine visat dig?

Ha det bra!

Kraaam

2009-05-24 @ 18:33:43
Postat av: liveteftersextio

Som ni förstår är det Josefine som lagt in bilderna.

Jag skall sätta mig ner i lugn och ro för att träna bildinlägg. Det är så dags!

2009-05-25 @ 12:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0