Mina småttingar....

Så är jag då i Malmö igen!
Jag har räknat ut att jag rest 9ggr under 10 månader till Sundsvall och Oslo.
Det tar 7-8 timmar med tåg  eller buss till de olika städerna, så man kan lätt räkna ut att det blir många restimmar.

Att vara farmor och mormor på avstånd kostar både tid och pengar. Men det är det värt!!!!!
Så mycket kärlek som jag får av mina barnbarn gör mig oerhört rik. Ja, jag blir lycklig!! Jag behöver dem för att de ger mig så mycket kärlek.

När jag var liten kände jag mig så ensam eftersom jag var ett socialt barn och mycket nyfiken och frågvis.
Då fanns det inte tid så att barn kunde få svar på alla sina frågor.
Därför försöker jag sätta mina barnbarn i centrum när vi träffas, det ger mig också väldigt mycket att samtala och stilla deras nyfikenhet och längtan efter att få dela sina lekar med en vuxen.

Att tänka sig sträckan från det jag själv var en liten flicka till dags dato med 6 barnbarn....tänk, vad jag har fått!!!!

Jag älskar de små med hela mitt hjärta, vad vore jag utan dem?
Tack Martin för Manne och Hannes!
Tack Tinna för Isak och Alice!
Tack Josefine för Elian och Ella!
Jag älskar er alla av hela mitt hjärta!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Och vi älskar DIG! Tomt utan Mormor här men vi får snart ses igen. Elian vaknade nyss efter skön vila och nu ser han Kon är galen och softar. Pussar & Kramar och lycka till med flytt nu båda två.

2009-10-27 @ 12:56:24
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: liveteftersextio

Tack, tack!

2009-10-27 @ 14:44:21
Postat av: Åsa

Gulle dig!!!!! Många soliga höstkramar!

2009-10-27 @ 18:24:08
Postat av: Charlotte

Så fint skrivet. Jag får en tår i ögat!

2009-11-03 @ 10:43:37
URL: http://charlotte87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0