www.lakdinsorg.se heter min hemsida.

Min tystnad de sista dagarna har berott på att jag och Anders Glambert (Tuktuk) har haft överläggningar om min hemsidas sista finish.

Men nu kan jag presentera den. Varsågod! 

www.lakdinsorg.se

Som jag har berättat tidigare så arbetar jag med Sorgbearbetning.
Jag önskar att så många som möjligt kan få en möjlighet att läka.

Läs min hemsida och maila eller ring mig om Du känner att Du har något som är oförlöst i Ditt liv.
Något som kanske begränsar Dig i vardagen, som hindrar Dig från att känna glädje.

Hemma är det fullt med flyttkartonger. Vi skall nämligen flytta ut från stan.
Vi har trivts förträffligt med att bo på Gamla Väster. Det är helt underbart, men jag längtar för mycket att kunna gå ut och sätta mig på bron eller gå ut barfota i gräset.

I dag var jag hos min " gamla tandläkare" från SUndsvall. Jag flyttade till Skåne ett år före. Det känns så roligt att möta någon hemifrån härnere. Det känns mycket bra!
Vi umgicks en hel del familjerna emellan för många år sedan. Men dödsfall och skilsmässa förändrade den bilden.

Min man och jag har varit med i Året Runt vecka 41. Reportagets namn " Så träffades vi ".
Jag avslutar med ett citat: " När Du ser tillbaks på ditt liv kommer du att ångra de saker du inte gjorde mer än de du gjorde ".
Så ser jag på livet.
God natt där ute!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej hej!

JAg blev lite nyfiken på din hemsida, men jag kommer inte in där. Det står bara 404 ERROR...



Ha det så bra!

Kram Stina

2009-10-25 @ 14:56:33
URL: http://fladdor.blogspot.com
Postat av: www.liveteftersextio.se

HEj Stina, försök igen så kommer du säkert in.

www.lakdinsorg.se

2009-11-18 @ 01:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0