Jag står inte ut!

Fotbollskväll och fotbollskväll på TV och fotbollskväll på radion...!!!!!!!!!

Är det någonting som jag verkligen HATAR så är det dessa fotbollsskikande reportrar och alla deras förberedelseanalyser före och efter matcher!

Hur mycket TID får inte dessa program?? Jag betalar för någonting som jag absolut INTE vill ha!!

Jag kan INTE få in i min hjärna att man ändrar viktiga program bara för att referera detta???!!!
Skaffa en egen kanal för detta, för de som är frälsta.
Låt oss som vill höra nyheterna på rätt tid få göra det!
Nyhetera är väl viktigast? ELler hur?
Söndagseftermiddagarna är också samma refererande på på TV och radio.

Kan någon räkna ut hur många timmar som de sänder sport? Räkna i så fall både i radio och TV.
Jag står inte ut!! 

Finns det några som har samma åsikt som jag tro?
Det finns säkert de som har motsatt åsikt, jag vill gärna lyssna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HÅLLER MED!!!

2009-09-28 @ 22:58:58
Postat av: Anonym

JAG HÅLLER MED!!!

2009-09-28 @ 22:59:46
Postat av: Åsa

Ja! håller absolut med,nåt mer stressande än refererandet finns inte.

2009-09-29 @ 05:52:43
Postat av: Anonym

sport gir deg fysisk og psykisk god helse.jeg også vil ha nyheter,men de er også stort sett de samme,hver halv time.Og det er vel bra,for da har ikke noe alvorligt hendt.

2009-09-29 @ 20:09:56
Postat av: Anonym

sport gir deg fysisk og psykisk god helse.jeg også vil ha nyheter,men de er også stort sett de samme,hver halv time.Og det er vel bra,for da har ikke noe alvorligt hendt.

2009-09-29 @ 20:10:43
Postat av: liveteftersextio

Jag håller med om att om man sportar själv så är det naturligtvis hälosamt. Betrf. nyheter så anser jag att nyhetsinformation alltid skall sändas på rätt tid.Den har högsta prioritet!

Tack för allas kommentarer!

2009-09-29 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0