Snart är hemsidan om LÄK dinsorg klar....

Så har jag kommit hem till Malmö igen!

Det har varit Sundsvall och barnbarn i två veckor och nu en vecka i Oslo och barnbarn.

Underbart är kort!!
Mitt hjärta är fyllt av kärlek!!
Tack alla mina " småingar " för all kärlek som jag får!
Jag behåller alla ord,tankar  och små kärleksförklaringar som sagts oss emellan ,för det känns nästan heligt att få bevara det i mitt hjärta!

Här hemma har det varit mail att besvara idag så ännu har jag inte kommit utanför dörren.

Dessutom startar jag min srgbearbetningskurs den 7 september så det är mycket att förbereda.

Det känns väldigt bra att mitt företag - LÄK din sorg - har kommit igång.

Jag har själv ritat min logotyp som skall stå på min hemsida, visitkort m.m.
Hemsidan är under uppförande så det skall bli spännande att se den när den blir färdig!

Jag har kontakt med en begravningsbyrå i stan också.Vi skall samarbeta. Jag skall även ingå på deras hemsida med information om LÄK din sorg. Jag kommer att meddela namnet på begravningsbyrån senare.

Om Du vill veta mer om hur sorgbearbetning går till kan du maila mig så kan DU snart gå in på min hemsida www.lakdinsorg.se . Du är hjärtligt välkomen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0