Sköna lördag!

Så har då dagen gått mot sitt slut!
En skön dag med bottenmålning av båten. En sol som värmde skönt. Huden känns  därför sträv i kväll.
Bäst att smörja in sig med After Sun.
Speciellt vid min ålder.

En skön kväll med goda vänner som vi bjöd in hastigt och lustigt till grillning.
Vissa dagar är bättre än andra. I dag är en sådan dag.

För en viss prinsessa kanske denna dagen inte var den bästa av dagar?

Jag skrev i går om att otrohet inom äktenskapet ansågs som ett lagbrott tidigare. Idag är det inte det. Vad jag menade med gårdagens inlägg var att man kunde åberopa otrohet som skilsmässoorsak och därmed möjlighet till kompensation för detta svek.

Lördagar är min s.k. "ringdagar" till mina större barnbarn i Sundsvall. Men, idag var de alla ute med kompisar. Det har blivit vår uppe i Sundsvall tydligen. Alla var utomhus!

I morgon blir det ännu en utomhusdag för oss. Vi hoppas att båten kommer i sjön nämligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0