SOL!

Sol!!
Jag sitter på min verandabro och dricker mitt morgonkaffe. Borstar mitt hår utomhus.

Nu känns det att sommaren är på väg!

Jag ringde min moster i Sundsvall idag för att berätta att nu gör jag det som jag minns att hon alltid gör på somrarna på sitt sommarställe. Hon är för mig synonym med just detta : fika på bron och borsta håret utomhus.
Hon och jag är som systrar. 
Vi har busat tillsammans, skrattat,"tokat" oss genom att klä ut oss. Ja name it det vi inte har gjort. Men mest har vi skrattat!
Hon betyder oerhört mycket för mig eftersom hon har visat mig glädjen i livet.
Min yngsta dotter, jag och min moster var tillsammans utomlands en vecka och hade hur kul som helst.

Förresten så påminner min moster och min yngsta dotter om varandra i sinnet.

Det är härligt att kunna umgås mellan generationer,det ger en speciell samhörighetskänsla.
Jag är så tacksam över att ha min moster och min morbror med hustru, kvar i livet!

Som ni förstår är jag väldig släktkär.



Läs gärna min hemsida www.lakdinsorg.se







Kommentarer
Postat av: Åsa

Så skönt det låter.Här regnar det idag men igår satt vi ute i solen. Härlig tid!

2010-04-15 @ 17:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0