FYRTIOALISTER...

Hur är det med oss fyrtiotalister??

I dag har jag pratat med två stycken som säger;" att nu skall jag minsann inte låta någon annan styra över vad jag vill " !!

Känns det igen?
De som fostrade oss ( således våra föräldrar ) hade föräldrar som var födda på 1800-talet!

Det var en annan tid med andra värderingar.
Den tidens värderingar har skadat många av oss på olika sätt.


Har du egna minnen från din barndomstid som inte var så bra? Du kan maila mig på [email protected] och berätta. Jag har tystnadsplikt som Certifierad Sorghandledare.

Du skall veta att det finns hjälp att få!

Ingen skall behöva gå med smärtsamma känslor i livet. Det hindrar oss från att uppleva frid och lycka!



Kommentarer
Postat av: kristina

Hej Lena!

Mysigt för dig att vara hos Josefine i Oslo. Hoppas att jag snart kan åka till min son som också bor i Oslo (Mattias som fick Josefines möbler). Har ju skrivit till dig tidigare angånde min mamma. Kan hon ringa dig för samtal och info. Hon är inte så haj på datorn än. Men hon ska gå datakus då hon blir pensionär i maj. Tyvär bor jag ju i Kalmar annars hade jag kunnat hjälpa henne att maila.



Kram Kristina

2010-01-13 @ 22:44:54
Postat av: liveteftersextio

hej KRISTINA!

Kan du maila mig på lä[email protected]?

Så svarar jag dig med mitt telnr.

Blir det bra?

2010-01-16 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0