Inställda tåg!!!

Jag blir tokig på SJ !!!
I dag ringde en telefonsvarare upp mig på mobilen och meddelade att tåget som jag skulle resa med var inställt.
(Sträckan Stockholm till Sundsvall.) Men jag kommer ju fråm Malmö och behöver ett anslutningståg!!

Jag kunde inte fråga hur det går med min biljett från Malmö till Stockholm. Kan den återbetalas eller ej. Går det andra tåg till Sundsvall och hur länge får jag då vänta, kanske det inte alls går något tåg denna dag...?

Kan de inte meddela detta personligt så man kan få ställa frågor och få svar.
Det är klart att det underlättar för SJ att endast spela in ett meddelande och sända detta till kunden. Men kunden blir lidande utan att kunna hantera sin situation. Detta kan inte kallas service!

Även hemresan var inställd på sträckan Sundsvall - Stockholm.
Vad händer med resan ner till Malmö??
Kan jag överhuvudtaget resa dessa dagar?

Jag har bestämt med barn och barnbarn uppe Sundsvall, tider och dagar. Det ger naturligvis ringar på vattnet för samtliga berörda.
Dessutom har jag inbokade möten med flera företag eftersom jag har egen näringsverksamhet. Detta blir bara för jobbigt!
Och varför meddelar SJ så tätt inpå resdagen?

Jag är skitarg och besviken. Detta ställer till trassel för mig för i morgon måste jag ändra mina planer och åka in till stan för att uppsöka Centralen Få se vad de säger där..

Önska mig lycka till.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Men fy vad tråkigt! o enkelt för SJ . Jag önskar verkligen Lycka till! så du får träffa de dina.

2010-03-10 @ 18:18:30
Postat av: liveteftersextio

Tack Åsa!

2010-03-13 @ 09:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0