Melodifestival?

Mycket har skrivits angående årets melodifestival. Nu skriver jag också.

Jag blir bara trött, går i från, lyssnar med ett öra. Det känns bara jobbigt tycker jag.

I dag var det ett märlkligt filminlägg med Dolph. Inte bra...betänk att även mindre barn sitter och tittar.
Mina barnbarn mellan 5 och 8 år tittar och röstar. Till och med de har ledsnat på det hela.
Vi har under alla år ringt varandra och frågat vem eller vilka vi röstar på. Men nu har de inga riktiga favoriter. Jag undrar för vilken kategori som melodifestivalen riktar sig till?
Vad tycker Du ?
Min man han går och lägger sig. Också ett betyg!

Kommentarer
Postat av: mammaxtre

Jag erkänner jag formligen älskar melodifestivalen. Dolph tycker jag har varit bättre än väntat. Vissa låtar har jag blivit oerhört förtjust i. Jessika Anderssons låt är väldigt fin. Anna Bergendahls låt är en annan favorit. Kanske det inte var så genomtänkt ur ett barnperspektiv med sista inslaget med Dolph. Det kan jag hålla med om.



Ha det bra

2010-03-08 @ 20:55:06
URL: http://mammaxtre.blogg.se.se
Postat av: liveteftersextio

Jag tycker också att de bästa låtarna nu har röstats fram. Jag gillar också Jessica Anderssons låt. Dolph var jättebra som programledare.

Ha det gott!

2010-03-08 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0