Mellan dröm och verklighet

Tiden kan stå stilla ibland.

En sekund av insikt kan få oss att förstå det vi har försökt att förstå under många år.

Ahaupplevelsen!

Varifrån kommer den klaraste av alla tankar?
Är det så att alla funderingar över situationer tillsist kopplar ihop ett svar inne i alla vrår i vår hjärna?

Det händer mycket i våra hjärnor om nätterna också.
I drömmens land.
Här följer ett exempel.

Jag såg filmen Avatar häromkvällen. Och vet ni vad? Jag kände igen mig!

Jag hade varit där i drömmarnas land, flera år tidigare. Det kändes häpnadsväckande att få se sin dröm på film!
Jag har aldrig varit med om det tidigare.

Planeterna, färgerna, människodjuren, kommunikationen,sambandet energi och natur.
Ibland undrar jag var man är någonstans när man drömmer
Gå och se filmen, den är underbar!


Kommentarer
Postat av: mammaxtre

Vilken märklig upplevelse du varit med om. Lite roligt men samtidigt lite konstigt. Jag älskade filmen och blir så förvånad när jag möts av människor som sett filmen och tycker att den var urdålig. Ha det gott i sommarvämen.

2010-05-21 @ 08:26:25
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: liveteftersextio

Tack detsamma mammaxtre!!!

2010-05-21 @ 10:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0