Sjuk!

Här är det en sjukling som sätter sig vid datorn. Matt, orkeslös, igentäppt... känns det igen?

Jag är en av alla dess som blir jättedålig p.g.a förkylningar. Detta pågår alltd under vårterminen.
Gissa om jag är less, minst sagt!

Som barn minns jag somrarna sittande påklädd i en fåtölj utomhus. Halsfluss, tror jag de sa att jag hade.

Det är som om mina depåer orkar fram  till årsskiftet, därefter tar de slut.

Jag minns inte en enda vårtermin där jag inte varit helt frisk. Nu är mitt tålamod slut.

Jag besökte vårdcentralen i måndags och bad de göra en utredning för att kolla mitt immunförsvar.
Som svar fick jag veta att det har man inte tid till. Kanske först i augusi???

Vad skall man göra och hur skall man få hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0