För 45 år sedan och idag.

Vilken fantastisk kväll vi hade i Kristianstad!

Så glad jag är!

Saxofonisten Ingmar Nordström och pianisten Sven Åke Norrman, operasångerskan Ellinor Fryklund och Skånepolisens kör gjorde det!

Vi for hemifrån vid ett och kom hem vid 21tiden i kväll. En lång dag med andra ord.

Vi har sjungit med sådan glädje tillsammans med fantastiska musiker.
Vår dirigent Sasa Kristis, strålade, förnöjsamt. När allt gått bra säger han inte så mycket! Han bara ler!

Saxofonisten Ingmar Nordström är 80 år och kör 10-15 mil, övar hela dagen och spelar ljuvligt på konserten. Sedan sätter han sig i bilen och kör lika långt hem igen. Vilken kille! Ja, han är en kille!! Som en spänstig yngling ser han ut.
Vad musiken kan göra med människor!!

Trött och glad skall jag nu krypa ner i min sköna säng.

Javisst jag släckte lyset  i går kväll och flyttade fram klockan också!

Min förstfödde son fyllde 45 år i går. En mamma som inte kunde vara med och fira, grät en skvätt och var grinig resten av dagen! Alla var där , men inte jag snyft...

I morgon är det måndagmorgon..livet går vidare ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0