I den ljumma höstkvällen.

Passar  på att titta in före läggdags.

Etfer att tvättat hela dagen längtade jag efter luft så jag gick ut i skymningen.

Vandrade efter havet i den ljumma kvällen.

En häger stod vid vattenbrynet och spejade, Köpenhams stad lyste i horisonten, på havet gick Oslobåten helt upplyst och Kallbadhusets alla väggar var klädda med ljussllingor.

Jag stod  länge på den långa badhusbryggan  och bara njöt av det jag såg och insöp havsdoften.

Vad jag älskar Ribergsborgsstranden!

Kommentarer
Postat av: åsa

Vilken härlig kväll du måste haft!

2011-10-28 @ 08:56:20
Postat av: liveteftersextio.blogg.se

Så sant Åsa! Kram på dig!

2011-10-28 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0