I kväll blir det sorgbearbetning.

En trög morgon för mig idag. Trodde att min förkylning var över, men efter gårdagens körövning känner jag mig rätt så sliten. Föresätter mig att ta det lugnt under dagen.
Måste orka med kvällen också,
för i kväll har jag en grupp i sorgbearbetning och då behöver jag ha krafter till dessa underbara människor som ingår i gruppen.
Denna grupp är liten, vilket deltagarna tycker är bra.
Som en av deltagarna sa till mig " jag ville inte vara med i en grupp därför jag antog att en grupp alltid består av ca 15 st."

Väldigt många har en uppfattning om att sorg endast innefattar att man mist någon p.g.a dödsfall.
Så är det inte!!!
Är det någon av mina läsare som vill veta mer om detta med sorgbearbetning så fråga mig gärna i kommentarerna.
Jag svarar så gärna på alla frågor.

Solen skiner, himlen är bå, vad det är skönt att leva då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0