2012

Jag har varit väldigt dålig på att skriva sista tiden p.g.a att jag helt enkelt inte har varit hemma utan på resande fot.
Det är i dag nyårsdagens kväll 2012 och jag har nyligen sett stjärnorna på slottet,. Dagens huvudperson var Christer Lindarw, en mycket angenäm bekantskap via rutan. Jag gillar honom p.g.a. den dag som han skapade tillsammans med sina övriga stjärnor. Han är mer än man tror, d.v.s  om man som jag inte visste så mycket om honom och hans historia. En fin människa som gav av sig själv, mycket ödmjukt!

Helt otroligt att jag skall fylla 68 år i år, livet är verkligen en resa med oväntade resmål.
Tack för att jag får sitta på bussen än så länge....och att jag efterlämnar 3barn och 6 barnbarn...hittills!
Nu till Leif GW:s bok och sängen!

Sov så gott!

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0