Blommor på bar kvist



I dag i Kungsparken

Kommentarer
Postat av: Nicki

Vilka underbara vårbilder du har lagt in! Här har uppe har jag njutit av vinter i fulla drag men när jag ser dina bilder kan jag inte låta bli att börja längta till våren! =) Idag har vi till och med lite snöfall...ja det är ju inte direkt snödroppar eller blommor på kvist.=))



Kramz Nicki

2009-02-16 @ 08:10:27
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: åsa norman

Åh! va häftigt, jag tror knappt det är sant. Vi har 1/2 m snö o mina Magnolior är jag mycket orolig för. Otroligt m öppet vatten o en segelbåt på tur, längtar!!! Må så gott.

2009-02-16 @ 08:25:12
Postat av: liveteftersextio

Tack så mycket.Men som ni ser så har jag lyckats lägga in dubbla bilder.Det var inte meningen. Kram!

2009-02-16 @ 20:47:30
Postat av: Veronica

Åh så du har flyttat till malmö och bor där.. Trevligt.

jag arbetar på en förskola i närheten av denna park :)

2009-10-22 @ 10:55:05
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0