Nu är jag i Oslo!

Nu är jag äntligen här!! Vi möttes av Elian som var lite krasslig, stackarn. Han var så stolt  över Ella. Han sprang direkt till vagnen och sa " se bebis " och så pussade han henne. Sen var det mormors tur, tyckte han. Han sa till mig att också pussa på henne, han äe såå go!
Sedan var det dags att öppna sina storebrorspresenter.
Ella bara ÄTER och SOVER, lillstumpan!

Det har varit stor uppståndelse i både svenska och norska kvällstidningar. På vägen till Oslo stannade vi och tankade, döm och min förvåning så är det en stor artikel om Josefines förlossning! Känns konstigt! När vi kommit fram är det en ännu större artikel i Aftonposten.

Nu är Elian, Ingemar oxh Eivind och leker på Lekeland. Josefine och jag har gjort fotavtryck på Ella när hon låg och sov. Hon snusar så sött.
Det är jättemycket snö utanför fönstret, alldeles vitt!! Jag har inte sett så mycket snö under denna vinter.
Här är total lycka!
Att allting har gått bra och att amningen går fint känns skönt.
Vi njuter i fulla drag att få umgås med denna underbara lilla familj. De har börjat på en ny väg i livet. Jag hoppas så innerligt att jag får finnas med i många år. Jag älskar dem!!!!
Vi är så tacksamma!

Kommentarer
Postat av: Nicki

Va härligt att ni får njuta den här stunden tillsammans! Ja lite vinter ska du tydligen också få njuta av denna vinter, men vi får väl hoppas du slipper skotta.=) Ha det bäst! Kramz

2009-02-08 @ 13:22:59
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Första gången jag kommenterar här, även fast jag är en trogen läsare av både din o din dotters blogg! Är inne flera gånger om dagen! Ni verkar vara så jordnära och mysiga människor att man blir bara så glad när man får gå in och läsa! Och grattis till ditt nya fina barnbarn, så söt!! Och vilken lycka för dina barnbarn att ha en sån bra mormor/farmor som du verkar vara!! Fortsätt att skriv, så härlig läsning! // Josefin i Uppsala

2009-02-08 @ 19:56:36
Postat av: Anna

MYSIGT att läsa det du skriver!

2009-02-08 @ 20:44:09
Postat av: mariann

Gratulerer så mye som mormor, igjen. Fant bloggen din fra Josefines. Syns du har en veldig fin og ærlig blogg. Klem.

2009-02-09 @ 16:56:32
URL: http://hjertets.blogg.no
Postat av: liveteftersextio

Jag bugar och tackar för alla fina kommentarer! Vi är så lyckliga över att födseln gick så bra.

2009-02-10 @ 10:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0