Seminarium om Sorgbearbetning i malmö

Jag skall hålla ett öppet seminarium den 24 november om Sorgbearbetning.

När jag berättar att jag är Certifierad handledare i Sorgbearbetning, så kommer alltid kommentaren: Men så intressant! Men hur går det till egentiligen?

Därför har jag bestämt att de som är intresserade av att veta lite mer om" handlingsprogrammet för känslomässig läkning ", är välkomna till Adelgatan 5, 6 trp  kl.18 30 - 19 30.

Jag kommer att informera hur man kan bearbeta den smärta som olika förluster orsakat.

Du är varmt välkommen!
Fritt inträde!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hallå! :) Hoppas allt är bra med dig. Jag tänkte bara fråga dig, var du på malmöstation imorse vid 9tiden? Tyckte jag såg dig. :)

Kram S

2009-10-13 @ 18:43:08
Postat av: liveteftersextio

yes!

2009-10-19 @ 09:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0