Fantastiska Björn SKifts!

I kväll har vi varit på en supershow med Björn Skifts!  Vi var på Malmös nya Arena. Vilken fantastisk koreografi på showen, helt underbart!
Björn Skifts sjunger fantastiskt. Han kan allt!

Vi var väl så där 14 000 i publiken som stod upp tillslut och dansade med. Det blev extra, extranummer.
Alla sinnen fick drygt två timmars njutning.

Orkestern var den bästa man kan tänka. Jag är helt betagen!!!!

Björn Skifts är 63 år!!! Han ser ut som en ung pojke. Han har självdistans i sitt mellansnack. Han är rolig och har en kroppsmimik som är helt superb. Hans roliga gubbe satt verkligen!
Alla " låtar " som han själv kallar de, är av olika genrer, blues, rock ,vispop, ballad och schlager.
Hans gamla hits drog ner enorma ovationer och publiken gav gensvar på både vitsar och låtarna.
Ja, vilken kväll!!!
Jag säger bara: Gå och se hans show!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh så härligt det låter! härifrån är det alltid långt till konserter,teatrar mm ibland önskar man att man bodde i en storstad. Ha det gott!

2010-10-15 @ 18:13:56
Postat av: Anonym

JAvisst, det tyckte jag också när jag bodde i Sundsvall. Må väl!!

2010-10-15 @ 23:55:32
Postat av: Anonym

Håller med som bara den såg hans show i Stockholm i januari. Han är superduktig och kan verkligen ALLT! Vi stod också upp och sjöng och dansade med på slutet. Vilken härlig känsla!

2010-10-20 @ 19:03:10
Postat av: liveteftersextio.blogg.se

YES, det var en härlig känsla!

2010-10-21 @ 10:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0