Jag i Malmö.

I bland känns det som om jag vill blogga varje dag. Jag ser, tänker och reflekterar på vad som sker omkring mig och vad jag gör.
Men, det blir som vanligt. Jag bloggar bara i bland när andan faller på och det ger ju inga hängivna intressenter.

I dag har jag varit  på Ghildaskolan och fått ansiktsbehandling ,manikyr och pedikyr för första gången samtidigt.  Att mellan klockan ett 13 00  till 16 30  få behandlingar av en härlig och positiv elev gav mig positiv energi.
Tack för det Tilde!

När jag kom ut därifrån möttes jag av Malmöfestivalens alla människor och mattält. Vilket brus av musik och liv!

På ett av de höga taken i stan stod ett par som agareda efter musik. Helt nytt för mig. Annorlunda och farligt.
Så mycket händer här hela tiden...altt är gratis. Stjärnor som Peter Jöback, Veronica Maggio, Liza Mykowski, Orup, Hoola Bandola.. ja hur många som helst. Alla uppträdanden är gratis.
Tack Malmö för det!
När jag kom hem fräsch efter cyklingen stod det rosor till mig på köksbordet!!
De stod där utan anledning. Bara för att jag finns, enligt mannen!
Tack Ingemar!

Vissa dagar är bra andra är sämre. Denna dag har bara varit njutning och väldigt bra.
Ett glas vin till min medköpta grekidks rulle fick avsluta en skön dag i mitt 67åriga liv.
Tack för att jag får vara med! coh uppleva allt!

Kommentarer
Postat av: åsa

Härligt härligt! så mysigt att via bloggen följa med i ditt lustfyllda liv. Fortsätt att ha det gott!

2011-08-24 @ 19:50:16
Postat av: Anonym

Härligt att DU vill läsa! Kram!

2011-08-24 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0