Hos barbarnen i Oslo.


Ja, då är jag i Oslo. Här snöar det när vi hämtar barnen på dagen.
Det är så roligt att träffa de små!!
Vi har kul på dagarna, vi sjunger bussånger och kramas jättemycket!
Det gäller att springa fort i trappan upp och ner till det ena barnrummet till det andra...Bra  träning med andra ord ,
Jag älskar att vara nära min barn och barnbarn...
Nu är det dags att krypa ner i sängen i Elians rum. Vi sover så gott tillsammans..Lilla Ella somnade så gott när jag lade henne. Då blir mormorshjärtat tillfreds.
Natta!


Kommentarer
Postat av: åsa

Åh! så mysigt ni ser ut att ha det.Det är så inspirerande att läsa din blogg man blir så glad. Had det så gott, Kramar från S-hamn!

2011-02-10 @ 07:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0