Äntligen!

När jag kom  hem från Oslo så skulle jag blogga men tyvärr kom jag endast in på blogg.se
Fick ringa till Josefine i Oslo för att fråga hur jag skulle göra för att kunna skriva ett nytt inlägg.
Jag undrar varför detta händer och vad som orsakar detta?
Är det så att jag måste blogga varje dag annars kopplas jag bort?
Är det ett sätt att sätta press på bloggaren?
Ja, jag bara undrar?
Vem undrar i så fall varför en bloggare känner sig tvungen att ständigt uppdatera?
Nog om det!

Att fira jul hos med barn och barnbarn är något mycket speciellt. Känslan av att generationerna möts i glädje är av stort värde. Vi vuxna får bete oss som barn igen...lura de små att tomten finns t.ex......glädjen över att se ett barns ansikte första gången tomten kommer...
Elians ansiktsuttryck filmades av Eivind och det var bra tycker jag.
Hans uttrycksfulla ansikte är oemotståndligt, helt underbart att se. En skräckblandad förvåning!
Hoppas Josefine lägger in en filmsekvens på sin blogg!

Vi har haft en underbar jul i Oslo! Vi har fått den stora äran att vakna till att Elian kommit och krupit ner hos oss i sängen.
Det är det allra bästa att få ha honom intill sig!

Kommentarer
Postat av: Eva

hihi vad bra att ni haft det fint.

hoppas ni haft en bra fortsättning och ett bra år jag känner att detta år blir mitt år.

massa kramar till dig.Gott nytt år

2008-12-29 @ 18:27:12
Postat av: Josefine

De har bara gjort nåt nytt Mamma så känn ingen bloggpress =) Puss!

2008-12-29 @ 19:45:24
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: liveteftersextio

Eva, Gott Nytt till också!

2009-01-01 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0