Häslning!

Sista söndagen före julafton. Ute skiner solenoch gräsmattor och häckar är gröna.
I går när jag handlade det sista inför julen var det så varmt ute att jag fick knäppa upp kappan helt.

Jag är inte van vid varma vintrar men jag slipper halkan tack och lov.

Nu är klapparna och fördelsedagspresenter inslagna.
Vi reser till Oslo i morgon!
Hoppas Du får en skön upplevelse av julen, jag vet att många har det svårt just nu och till dem sänder jag kärleksfulla tankar....speciellt till en!

Kramar från mig till Dig!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej =)Det var vi som träffades på tågresan från norrland :) Tove heter jag men Tovi lät rätt bra det åxå:) Hoppas det gick bra under sista delen av resan & att det inte var allt för besvärligt att komma på med dem 2 stora väskorna. Jag skyndade mig ner & pustade ut när jag kom på tåget:)



Ha en trevlig jul i oslo! kram från mig=)

2008-12-21 @ 16:24:29
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: liveteftersextio

Nämen hej Tove! Så kul att Du hör av Dig! Det gick jättebra trots mina stora väskor. Tåget ner till Malmö var också försenat, phu...

En trevlig jul önskar jag Dig också, vi åker förbi Göteborg i morgon när vi bilar till Oslo.

Kram till Dig!

2008-12-21 @ 20:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0