Lev!!!!

Denna dag har varit lite av retreat. Det behövs efter en tung dag med smärta. Men efter att ha sett kvällen TV-program" Himlen kan vänta ", så är det inte mycket att orda om.

Jag fick för några år sedan diagnosen hypofystumör, idag är jag frisk. Under några jobbiga år var det mediciner som jag absolut inte ville ta för att jag mådde så dåligt av dem, men, men...

Eftersom jag ät utbildad till Reikihealer så hjälpte min lärare och hennes distansutbildningselever mig. Jag fick healing av dem och jag kände det som om en virknål drog ut något rakt upp genom huvudet.
Betänk att jag var i ett annat rum än de som utförde healingen.
Innan hade läkarna visat mig röntgenplåtarna och att tumören satt bak på hypofysen. Efter healingen syntes ingenting på röntgen!

Jag fick min diagnos 1988.
I dag behöver jag inga mediciner och inga läkarbesök.

Jag är så tacksam för  kärleken till livet man, barn och barnbarn!

Mitt lilla tips till Dig är( ett tips som jag fick av en mycket god väninna när jag hade det mycket svårt:)

Gå ut och sträck upp armarna mot himlen, se, ta in och blunda. Andas in djupt och säg : " Jag är frisk och stark, glad och harmonisk "!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Sebastian Berg

Vilken Glädje!

2008-11-07 @ 09:30:59
URL: http://sebastianberg.wordpress.com
Postat av: liveteftersextio

Ja livet är givet oss! Tänk om vi kunde inse att det är ett under att få vara med och skapa på denna jorden en sekund i universums evighet.

Ta vara på tillfället!

2008-11-07 @ 11:14:41
Postat av: carro

Väldigt intressant med sådan där heiling! Du får gärna skriva mer om hur det funkar!

2008-11-08 @ 00:25:44
URL: http://kalorin.blogg.se/
Postat av: liveteftersextio

Carro: Reikihealing är en metod där man lägger händerna på en person som har kläderna på. Händerna lägges på olika delar av kroppen, fem minuter på varje område. Det finns böcker att läsa om Du är intresseread.

2008-11-11 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0