bättre

Jag MÅSTE bara skriva  nu!

Min promenad till Fiskehoddorna var underbar!!

Löven som föll var såå underbart vackra,,, solen värmde.. Kungsparken gav mig en kick.
På vägen hem gick jag genom Slottsparken.
Känslan att gå bland alla dessa högväxande blåa, lila, mörkröda växter ...jag säger bara: NATUREN ÄR LÄKANDE FÖR SINNET!

Jag som är uppväxt på en bondgård saknar naturen oerhört mycket. Van att ha den inpå " knuten ".
Jag har insett att jag har det nu också, fast på ett annat sätt.
Vi bor ju alldeles invid Parken....den kan också ge..

På en av parkbänkarne halvlåg en kvinna och läste en bok samtidigt som hon åt sin medtagna mat. SÅ lugnt och fridfullt det såg ut.Härligt att se att någon kan njuta så...
Ja det var flera andra som satt på bänkar och njöt i och för sig.

F.ö.saknar jag saknar att kunna lägga in mina upplevelser i form av bilder i bloggen. Hoppas vi får hjälp i morgon med detta att öppna våra bilder.

I morgon blir det strömming och potatismos!

Ett litet filmtips: Gå och se PATRIK 1,5
Den är så härligt go´.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag blir glad av att läsa din blogg! Kloka du! Kram!

2008-10-10 @ 22:14:53
Postat av: liveteftersextio

Tack Mimmi, det värmer!Kram på Dig själv!

2008-10-14 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0