Utkast: Just nu ...

Just nu sitter jag på Sundsvalls järnvägscafe. Har ätit ärtsoppa och pannkaka.
Steg upp kl.sex i morse, min man gjorde som vanligt frukosten. Han är så go!

Tog flygbussen ut till Sturup för att därefter flyga till Arlanda Central.
Har sedan åkt tåg till Sundsvall för att vara barnvakt till två älsklingar. Nämligen mina två barnbarn snart fyra och sex år.
Båda killar. Min äldsta dotter skall hämta och skjutsa mig till ort och ställe.
Pojkarnas föräldrar är nämligen på en tripp till Frankrike.

Jag har köpt tidningen M magsin!! Vilken bra tidningen för oss  lite äldre!! Den tidningen skall jag fortsättningsvis köpa!!
Det var reportage om att träffas på äldre dagar. Där passar ju min man och jag bra in!!
Men nu skall jag bara vara farmor några dagar framöver. 
Visst ja, det är kallt här! Men # småisarna # kommer att värma mig så klart!

Huvudsa

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas att du får ett par fina dagar i sundsvall.

Ja lite kyligt är det här nu,men hösten har ju kommit.Kram

2008-09-11 @ 16:38:58
URL: http://familjenolsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Låter som att du kommer ha en jättemysig helg! :)

2008-09-13 @ 11:13:56
Postat av: liveteftersextio

Tack för fina kommentarer!Jag fröös i Sundsvall Anki!

2008-09-21 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0