Dialog



Såg denna skulptur på Akker Brygge i Oslo när jag var där senast.

En blogg är ju en dialog, fast oftast med okända, även en dialog med sig själv.

Jag efterlyste s.k. " Bonnungar " i min blogg för ett tag sedan
Det betyder att jag verkligen vill att de som vuxit upp på en bondgård  på 40 - 50 talet, skall kommentera på min blogg!

Jag vill ha kontakt och dialog med Er!!

Min övertygelse är att det som vi har erfarenhetsmässigt är mycket betydelsefullt för samhället idag.
Det finns mycket att diskutera öppet om med Er!

Hör av Dig till mig!

Om Du som läser detta känner någon som vuxit upp på en bondgård under 40 - 50 talet så be de att kontakta mig på bloggen!
Tack!
Solen skiner i dag,underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0