hemma igen

Så är jag då hemma i Malmö igen!! Har just lagt tvätt i tvättmaskinen. Efter denna veckan har jag blivit lite dagvill, trodde att jag kom hem från Oslo på fredagen så jag bad min man köpa hem lite räkor till dess jag kom.
Jag trodde vi satt och hade fredagsmys, men ack , ack, ack.
Så kan det bli när en mormor i hall hast beger sig till Oslo!
Senare på kvällen ringer min äldsta dotter från Sundsvall och säger att hon kommer ner på lördag. Jag blev jätteglad och berättar genast för min man att Tinna kommer i morgon.
Han blev lika frågande igen.
Jag trodde återigen att det var fredagkväll.
Det blev att ringa Sundsvall och fråga vilken dag hon kommer.
Tänk att man kan bli så snurrig i huvudet!
Jag hade suttit åtta timmar på bussen från Oslo, så jag kände mig yr och vimmelkantig när jag kom hem.
På bussen läste jag boken om Madame de Pompadour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0