Sköna lördag

Det är nystädat, vi har inhandlat våra tulpaner på torget. Min man sitter och spelar på sitt dragspel
.Min son i Sundsvall har sina svärföräldrar på besök och de äter smörgåstårta, barnen är ute och leker i snön.
 Min äldsta dotter med familj är på väg till Åre för att åka skidor en vecka.
 Min yngsta dotter firar sin mans födelsedag i Oslo, pulkåkningen är avklarad.

Sköna lördag ,som  har en familj som gör mormor och farmor så tackdsam och lycklig!!!!!

Vi två skall promener till en restaurang på Ribersborg för att där välkomna våra vänner som båda två haft födelsedag denna veckan. Vi bjuder alltså på maten.

Sköna söndag, som har en underbar man och underbara vänner!

Tack för fred och frihet i vårt land!!!!!

Kommentarer
Postat av: SKÖNA LÖRDAG

HEJ DU KÄRA VÄNNINNA MED MAKE!

TACK för en underbar middag där det ingick bl.a. " hoppande sniglar" i menyn , kände mig som en kopia av Julia Roberts i Pretty Woman !Sedan efter krogbesöket ,trevlig gemenskap i ert vackra hem. Tack för denna hemliga gemensamma födelsepresent till oss båda! STORA HJÄRTEKRAMAR TILL ER vännerna Anna och Claes-Göran.

2009-01-18 @ 19:44:01
URL: http://liveteftersextio.blogg.se/
Postat av: liveteftersextio

Du kära väninna:Så roligt att Du fann mig till slut! Den hoppande snigeln kommer att för alltid minna mig om era födelsedagar!Ännu ett roligt minna i vårt gemensamma liv! Bamsekramar!!!

2009-01-18 @ 20:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0