LÄK DIN SORG


Tack alla ni som svarat på min enkät!!!

Min enkät grundar sig på att jag söker personer här i regionen som vill delta i ett handlingsprogram för känslomässig läkning.

Jag är Certifierad handledare i Sorgebearbetning och har startat mitt  företag som heter just: LÄK DIN SORG.
Jag erbjuder Dig ett handlingsprogram för Sorgebearbetning.
Här får Du hjälp, att bearbeta den smärta som Din förlust orsakat.

Programmet för Sorgebearbetning TM är en kurs i hur man bearbetar och förlöser sin sorg efter separationer, dödsfall eller andra förluster.
Kursen är utformad för att ge dig kunskap om hur du kan förlösa din sorg så att du åter kan delta helt och fullt i livet.

En väns eller anhörigs död. Skilsmässor, ovänskap och konflikter,  arbetslöshet, ekonomiska förändringar och sjukdomstillstånd är några exempel på förluster.

Oavsett om förlusten inträffade nyligen eller för länge sedan kan den fortfarande begränsa ditt liv.

Du som känner att Du vill veta mer kan maila mig:       [email protected]

Välkommen!
Lena Axberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0